مزایای خرید ویلای رویایی در شمال کشور

با ماشینی شدن دنیای امروز، نیاز بیشتری به نزدیکی با طبیعت و کسب آرامش از دریا، جنگل، کوهستان داریم. امروزه در زندگی شهری، بسیاری از افراد در آپارتمان زندگی می کنند و به دنبال مأمنی آرامش بخش برای دوری از زندگی پرجنب و جوش و شلوغی شهرها هستند، به همین دلیل به شمال کشور سفر کرده تا روح و روان خود را تجدید کنند و تا آرامش از دست رفته خود را از محیط سرسبز و دریای زیبا به دست بیاورید. با خرید ویلا و سرمایه گذاری در محیط زیبای شمال کشور می توان از زندگی خود بیشترین لذت را ببرید و دور از هیاهوی شهر کاملا استراحت کرد.

خریدن ویلا در شمال کشور مزایای زیادی دارد. به دلیل تقاضای بالا و سرمایه گذاری خرید ویلا در شمال کشور، قیمت های ویلاها روند رو به رشد چشمگیری داشته است. خرید ویلا گزینه ایده‌آل برای تحقق سرمایه‌گذاری برای آینده و زندگی در کنار طبیعت سرسبز و بی‌نظیر شمال است. با فرار از شلوغی شهرهای بزرگ به یک مکان دنج و خلوت و زیبا بروید تا آرامش از دست رفته خود را به دست بیاورید.

دلایل بسیاری باعث جذب سرمایه‌گذاری برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور شده است. ویلاهای شمال ایران  به دلیل قرارگیری در کنار دریا و جنگل و ویژگی‌های خاص خود و قیمت‌های مناسب ویلا و تنوع ویلا اعم از ویلا لاکچری، ویلا لب ساحل، ویلا جنگلی، ویلا استخر دار در طبیعت زیبای شمال با نازل ترین قیمت ها، خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به همین دلیل تعداد افرادی که قصد سرمایه گذاری جهت خرید ملک و ساخت و ساز در شمال کشور دارند روند افزایشی داشته است. در صورت خرید زمین جهت ساخت و ساز، موقعیت زمین انتخابی بسیار حائز اهمیت می باشد، زمینی را انتخاب کنید که در محیطی آرام و به دور شلوغی باشد و در عین حال به شهر نزدیک و دارای امکانات خوب و یک منظره زیبا و آرامبخش باشد و در صورت نزدیکی به دریا، حتما به مسئله تراکم جمعیت آن منطقه توجه کنید.

عوامل موثری همچون جاذبه‌های طبیعی و  گردشگری در شهرهای شمالی از جمله دریای خزر، جنگل های بکر، زندگی در کنار طبیعت سرسبز، آب و هوای تمیز و سرمایه‌گذاری برای آینده باعث جذب خریداران ویلا در شمال کشور می باشد. هدف افراد از خرید ویلا متفاوت می باشد، عده ای از افراد صرفا ویلا را در شمال به قصد تفریح خریداری می کنند و برخی دیگر ویلا را برای کسب درآمد اجاره می دهند. برخی دیگر علاوه بر استفاده کردن از ویلای خود، در زمان هایی که در آنجا اقامت ندارند آن را به گردشگران اجاره می دهند.

می‌توانید با خرید ویلای موردنظر خود، هر زمانی که مایل به سفر باشید بدون نگرانی و دغدغه از محل اسکان خود و کرایه ویلای مورد نظر، در ویلای اختصاصی خود در کمال آرامش ساکن شده و از سفر خود نهایت استفاده و لذت را ببرید و آسوده خاطر در ملک خود استراحت کنید. بنابراین دیگر هیچ جای نگرانی از بابت چگونگی اقامت خود در شمال کشور را نخواهید داشت.

تیم  حرفه ای املاک برادران شکری ( عباس و حامد شکری ) با توجه به علاقمندی شما به دریا و یا جنگل  به شما ویلاهایی زیبا پیشنهاد می کنند که در صورتی که ویلا کنار دریا باشد با قدم زدن در ساحل به آرامش برسید و یا از زیبایی منظره وسرسبزی و هوای تازه جنگل لذت ببرید. داشتن تسلط بر مناطق شمال دارای اهمیت بسیاری می باشد. دفتر مرکزی املاک برادران شکری مستقر در شهرک دریاکنار بابلسر به دلیل بومی بودن و تسلط کامل به مناطق درجه یک شمال کشور از جمله مازندران، چالوس، بابلسر، فریدون کنار، سرخرود، بابل، آمل، خزرشهر و دریاکنار و … می باشد که بهترین، زیباترین و شیک ترین ویلاها را در خود جای داده‌اند که سالانه مسافرین زیادی به این شهرها سفر می‌کنند. املاک برادران شکری بهترین ویلای موجود را با مناسب ترین قیمت، متناسب با بودجه‌ شما و ویلای دلخواهتان را به شما جهت خرید و یا اجاره روزانه، ماهانه، سالانه پیشنهاد خواهد داد. با خرید ویلا در شمال کشور می توانید علاوه بر استفاده همیشگی خود از ویلا با اجاره دادن ویلا، درآمد خوبی از اجاره بها کسب کنید که مجموعه ما همچنان شما را در امر کرایه ویلا یاری می رساند که اگر کسی نیاز به اجاره ویلا داشته باشد، ویلای شما را در لیست اجاره‌ها قرار می گیرد.

خرید ویلای عالی و قیمت مناسب موجب بهترین سرمایه گذاری و افزایش سرمایه در مدت زمان کوتاه می شود. علاوه بر سرمایه گذاری باعث سلامتی روحی و جسمی بیشتر و روانی آرام تر می شود. با کمی برنامه ریزی مالی، می توانید طرح خرید ویلا را در یکی از مناطق خوش آب و هوا شمال کشور را فراهم کنید. شما می توانید از کاهش ارزش اموال خود در برابر تورم به بهترین شکل ممکن جلوگیری کنید. می توانید با استفاده از وام یا به صورت پیش فروش نسبت به خرید ویلای موردنظر خود اقدام کنید. بعد از این که ویلا را خریداری کردید شما می‌توانید آن را به مسافران اجاره داده و از درآمد بدست آمده از اجاره یا رهن ویلا برای سرمایه گداری بعدی همچون خرید زمین در شمال یا محل دلخواه خود استفاده کنید. در نتیجه خرید ویلا در شمال کشور یک معامله دو سر سود می باشد. جهت خرید ویلا، زمین، ملک مسکونی و تجاری در شمال کشور با املاک برادران شکری تماس بگیرید.

اگر تصمیم به خرید ویلا دارید، می توان انواع ویلا ها را بر اساس نوع سازه، فرم، طراحی، با متراژهای مختلف در موقعیت مکانی متنوع بپسندید. املاک برادران شکری به شما  انواع ویلاها را همچون ویلای ساحلی، ویلای جنگلی، ویلای کوهستانی، ویلای شهرکی  با توجه به بودجه‌ای که دارید  را پیشنهاد می کنند.

به دلیل وجود افراد سودجو و کلاهبردار، برخی از افراد زمین و ویلاهای غیرقانونی  و یا بدون سند را به مشتریان بی اطلاع می‌فروشند، پس ضروری است که برای خرید ویلا در شمال از افراد متخصص که دارای بنگاه های املاکی معتبر هستند و مجوز معامله دارند راهنمایی بگیرید. از مراجع قانونی باید اصل بودن سند و زراعی نبودن زمین ویلا را استعلام بگیرید و همچنین باید در نظر بگیریم که ملک دارای پروانه ساخت و پایان کار زیر نظر سازمان نظام مهندسی و یا مراجع مربوطه باشد. املاک برادران شکری در این زمینه به شما کمک خواهد کرد، تمام معاملات کاملاً قانونی بوده و متخصصین ما تمام مراحل نقل و انتقال را انجام می دهند.

با خرید ویلا، می توانید در زمان هایی که خودتان در آنجا اقامت ندارید، با اجاره دادن ویلای خود، بدون نیاز به حضور خودتان کسب درآمد داشته باشید که با سپردن ملک خود به مشاورین املاک برادران شکری ، ویلا را برای شما اجاره داده و سود حاصله را بلافاصله به حسابتان واریز می کنند.

 

 

1402/01/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *