خرید آپارتمان شمال در بابلسر

خرید آپارتمان شمال در بابلسر

 

قطعا هر فردی این رویا را در سر خود دارد که در شهری زیبا و خوش آب و هوا در شمال کشور صاحب یک آپارتمانی مدرن با مناظری دیدنی شود. شهر بابلسر می تواند یکی از بهترین شهر ها برای سرمایه گذاری شما باشد.

 

عوامل متعددی برای خرید آپارتمان در شمال کشور پیش روی شما قرار دارد که این عوامل در تصمیم گیری شما بسیار مهم هستند، و برای اینکه یک سرمایه گذاری خوبی در شمال کشور داشته باشید که طبق علایق شما باشد لازم است که در ابتدا با شهر بابلسر آشنا شویم.

 

بابلسر یکی از زیباترین شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. جمعیت بابلسرطبق آمار در سال ۹۵ معادل ۵۹٫۹۶۶ نفر می‌باشد. بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر از قوم طبری هستند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند.

 

این شهر در مدار معتدل گرم قرار گرفته و ضریب اعتدال این شهر بسیار معتدل است. این ناحیه با میانگین دمای سالیانه 17.5 درجه‌ی سانتی گراد، بارش متوسط سالیانه 889 میلی‌متر و میانگین رطوبت 83 درصد یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور به‌شمار می رود.

 

دیدنی های گردشگری برای خرید آپارتمان در بابلسر

پل معلق

رودخانه بابلرود

اسکله ساحلی بابلسر

سد عرب خیل

منطقه ی ساحلی میرود

منطقه ی گردشگری کرفون

کوهی خیل

باغ وحش بابلسر

روستای گالشکا

امامزاده ابراهیم

 

شهرک‌های بابلسر

-دریاکنار

-دریاسر

-صفائیه

رودخانه بابلرود

 

بابلرود از میان شهر بابلسر می‌گذرد. این رودخانه از مناظر دیدنی این شهر به حساب می آید. زیرا هیچ یک از رودهای جاری در این استان امکانات رفاهی مشابه بابلرود (مانند قایق‌های تفریحی و…) را ندارند و خصوصاً مناظر شب آن بسیار زیبا و چشم نواز است.

از دیگر مکان‌های مهم گردشگری در بابلسر، اسکله ساحلی آن است که هر سال تعداد زیادی از مسافران را به سوی خود می کشاند. همچنین در این اسکله، از سنگهایی به عنوان موج شکن استفاده شده است که بسیار زیبا هستند .

 

نکات مهم برای خرید آپارتمان در بابلسر

از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید آپارتمان در شمال کشور به آن توجه کنید موقعیت آپارتمان و راه های دسترسی به آن است که قطعا بر روی قیمت ملک تاثیر می گذارد. هر اندازه ملک شما به ساحل شهر نزدیک تر باشد قیمت ملک بالاتر است.

 

نوع ساخت، مصالح و متریال به کار رفته در ساختمان نیز از دیگر نکات مهم در قیمت ملک به شمار می رود ، به دلیل شرایط آب و هوایی شمال باید از مصالحی استفاده شود که متناسب با این موقعیت باشند.

 

طراحی داخل و خارج بنا نیز اهمیت ویژه ای قرار دارد. ابتدا موردی که خریدار به آن توجه میکند ظاهر و شکل ساختمان می باشد که باید طراحی بیرونی و داخلی ساختمان به شکلی باشد که باعث جلب توجه افراد به خود شود.

 

این مواردی که گفته شد از مسائل مهمی هستند که در هنگام خرید آپارتمان در شمال باید به آن توجه کنید تا سرمایه گذاری مطمئن و خوبی داشته باشید

 

املاک برادارن شکری با چندین سال فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک به عنوان یک مشاور املاک مطمئن می تواند بهترین مشاوره برای سرمایه گذاری در شمال کشور در اختیارتان قرار دهد.

 

برای دیدن آپارتمان های شهر بابلسر می توانید از وبسایت ما دیدن کنید.

1402/05/07

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *