درباره شهرک دریاکنار در فریدون کنار

شهرک دریاکنار یکی از معتبرترین شهرک های ساحلی خصوصی-تفریحی در شهرستان بابلسر استان مازندران است. این شهر مجلل که در محیطی خیره کننده در کرانه جنوبی دریای خزر واقع شده است، تجربه منحصر به فردی را به گردشگران ارائه می دهد که ترکیبی از زیبایی های طبیعی و فعالیت های تفریحی است. این شهر کوچک با تنها 5 کیلومتر فاصله از شهر بابلسر، انواع امکانات را برای لذت بردن از تعطیلات آرام و کشف زیبایی های استان مازندران فراهم می کند.

قیمت خرید ویلا در شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار در شهرستان بابلسر، یک شهر ساحلی خصوصی است که با مناظر خیره کننده دریا و سواحل شنی طولانی احاطه شده است. با آب و هوای آفتابی و نزدیکی به شهر بابلسر، به مقصدی محبوب برای کسانی که به دنبال خرید ویلا در این نقطه از ایران هستند تبدیل شده است. قیمت خرید ویلا در شهرک دریاکنار به عواملی مانند متراژ زمین، متراژ ساخت و محوطه سازی، امکانات ارائه شده و موقعیت جغرافیایی و منظره آن بستگی دارد. متراژ یک ویلا در شهرک دریاکنار حدودا از هزار متر مربع تا چند هزار متر مربع می باشد. ویلاها در دریاکنار دارای امکانات خوبی مانند تهویه مطبوع، استخر، آلاچیق و غیره می باشند. قیمت خرید ویلا در شهرک دریاکنار بستگی به امکانات ویلا و موقعیت جغرافیایی، قواره‌های زمین، اندازه ساخت و محوطه سازی، متفاوت است. برای اینکه از قیمت خرید و فروش ویلاهای این شهرک اطلاع پیدا کنید، می توانید با مشاورین املاک برادران شکری صحبت کنید.

امکانات شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار یک شهرک ساحلی خصوصی که به خاطر ویلاهای زیبا و محوطه ویلایی جذابش معروف است. در این شهرک توجه زیادی به جزئیات طراحی شده است و ترکیبی عالی از طراحی مدرن و جذابیت سنتی را ارائه می دهد و دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی است. بازدیدکنندگان امکانات متنوعی از اقامتگاه های لوکس گرفته تا فعالیت های تفریحی مانند شنا، ماهیگیری، قایق سواری، یا صرف استراحت در ساحل یا باغ های سرسبز را خواهند یافت. این شهر همچنین دارای رستوران ها و مناطق خرید متعددی است که می توانید در طول اقامت خود به گشت و گذار بپردازید. دریاکنار با معماری و دکوراسیون داخلی خیره کننده خود مطمئنا یکی از مقاصد ساحلی مورد علاقه شما خواهد بود. املاک برادران شکری با توجه به درخواست شما، بهترین ویلا را به شما معرفی خواهد کرد.

شهرک دریاکنار به خاطر امکانات منحصر به فردش که امنیت و آسایش بالایی را فراهم می کند شناخته شده است. پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان تا حدودی سایه ایجاد می کند، در حالی که سیستم امنیتی همه ساکنان را تضمین می کند. ویلاها مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته هستند تا حداکثر محافظت را در برابر متجاوزان فراهم کنند. همه این ویژگی ها باعث می شود دریاکنار مکانی ایده آل برای زندگی باشد.

و همچنین دارای ساحل اختصاصی برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه می باشد و دارای چهار رستوران واقع در قسمت ساحلی منطقه است که منظره شگفت انگیزی از دریا را برای مهمانان، مسافران و ساکنان ویلاها فراهم می کند. رستوران ها چیدمان زیبایی دارند و برای تامین امنیت و آسایش به امکانات مدرن مجهز هستند. علاوه بر این، یک سیستم امنیتی در محل وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که همه مهمانان در حین لذت بردن از وعده های غذایی خود ایمن هستند.

امنیت در شهرک دریاکنار

شهرستان دریاکنار مازندران یکی از امن ترین و خوش آب و هواترین شهرستان های منطقه است. با داشتن کادری مجرب و حرفه ای، سیستم حرفه ای نگهبانی و امکانات امنیتی به گزینه ای محبوب برای بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خانه شهری در این منطقه هستند تبدیل شده است.

این شهرستان طیف وسیعی از مزایای را برای کسانی که در اینجا ملک خریداری می کنند ارائه می دهد. از سیستم گشت زنی 24 ساعته گرفته تا نظارت دوربین مدار بسته، تمام نیازهای امنیتی برطرف می شود. علاوه بر این، امکانات متعددی مانند مراکز خرید، پارک ها و سایر امکانات تفریحی نیز وجود دارد که زندگی در اینجا را راحت و لذت بخش می کند.

برای اطمینان از اینکه ساکنان آن احساس امنیت و آرامش می کنند، هیئت مدیره مجموعه ای از قوانین و مقررات را وضع کرده است که باید توسط همه ساکنان رعایت شود. این قوانین امکانات موجود در شهر مانند سیستم نگهبانی، اقدامات امنیتی و سایر خدمات ضروری را تنظیم می کند. با رعایت این قوانین، ساکنان می توانند از اقامت خود در شهر لذت ببرند بدون اینکه نگران اتفاقات ناخوشایند یا موقعیت هایی که ممکن است به دلیل کمبود امنیت پیش بیاید. این امر باعث می شود تقاضا برای خرید خانه های شهری در منطقه شهرستان دریاکنار بالا باشد. با امکانات پیشرفته، محیط امن و امکانات عالی، جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم آن را به عنوان خانه یا محل تعطیلات خود انتخاب می کنند.

دریاکنار، امکانات و تدابیر امنیتی مختلفی را در اختیار ساکنان خود قرار می دهد. این شهرک دارای سیستم نگهبانی است تا اطمینان حاصل شود که فقط پرسنل مجاز از درب شماره یک وارد و خارج می شوند. هر یک از ساکنان شهرک همچنین دارای یک کارت تردد هستند که به آنها اجازه می دهد که از در عبور کنند. علاوه بر این، این شهرک دارای قوانین سختگیرانه ای در مورد امنیت است و اطمینان حاصل می کند که همه ساکنان آن امن و مطمئن بمانند.

شهر ساحلی دریاکنار به دلیل قوانین امنیتی سخت‌گیرانه‌اش که شامل سیستم نگهبانی برای همه ورودی‌ها و خروجی‌ها به شهر است، شهرت دارد. میهمانان باید از درب شماره 2 وارد و خارج شوند و دارای کارت مهمانی باشند که با هماهنگی سیستم نگهبانی توسط مالکان ساختمان صادر می شود. این تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان در زمانی که در شهرک هستند به درستی شناسایی و ردیابی می‌شوند. علاوه بر این، این قوانین به تأمین امنیت کلی در منطقه و همچنین حفظ نظم در بین ساکنان و بازدیدکنندگان کمک می کند.

محوطه سازی شهرک دریاکنار

شهرک دریاکناربرای پروژه موفق محوطه سازی خود خبرساز شده است. این به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شده است و نمونه ای از این است که چگونه جوامع می توانند برای خلق فضایی زیبا گرد هم آیند.

پروژه محوطه سازی این شهر توسط دولت محلی و با کمک شهروندان دریاکنار انجام شد. این پروژه محوطه سازی شامل کاشت درختان، ساخت باغ‌ها و مسیرها، ایجاد آب‌نماها و بهبود فضاهای عمومی مانند پارک‌ها و میدان‌ها بود. این پروژه همچنین شامل اصلاح جاده ها، نصب چراغ های خیابانی و علائم راهنمایی و رانندگی بود و نتایج آن خیره کننده است.

در حال حاضر، حدودا بیش از 300 هکتار زمین به مناطق مشترک مانند پارک ها، زمین های بازی و سایر فضاهای باز اختصاص داده شده است. همچنین دولت تدبیر کرده است که 50 هکتار از این زمین به محوطه سازی و زیباسازی شهرک در نقاط مختلف اختصاص یابد. این تضمین می کند که شهروندان آن می توانند از این مناطق عمومی لذت ببرند و همچنین در حین حضور در آن منظره زیبایی داشته باشند.

شهرک دریاکنار به خاطر چشم انداز زیبا و فضای آرامش شناخته شده است. شهرداری دریاکنار برای اطمینان از حفظ این امر تصمیم گرفته است تا از پوشش گیاهی درختان به عنوان راهی برای ایجاد منظره ای جذاب به خیابان های اصلی، فرعی و مناطق اطراف استفاده کند. این همچنین به کیفیت هوا کمک می کند و در تابستان های گرم سایه ایجاد می کند. علاوه بر این، شهرداری به منظور ایجاد محیطی پایدار برای مردم محلی و بازدیدکنندگان، حیات وحش و گیاهان محلی را نیز در نظر گرفته است.

شهرک ویلایی دریاکنار به خاطر ساحل زیبا و امکانات تفریحی اش شناخته شده است. در نزدیکی ساحل درقسمت خاصی از فضا قرار دارد که به خوبی محوطه سازی شده است تا رستوران ها و کافه هایی را برای لذت بردن مردم فراهم کند. از رستوران‌های خوب گرفته تا فست‌فود، این منطقه امکاناتی برای هر سلیقه ای دارد. نه تنها می توان غذاهای عالی را در اینجا پیدا کرد، بلکه انواع فعالیت ها مانند خرید، قایق سواری و گشت و گذار را نیز در اینجا یافت. محوطه سازی این قسمت از شهرک ویلایی دریاکنار به گونه ای انجام شده است که افراد بدون دردسر از اوقات خود در اینجا لذت ببرند.

1402/01/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *